როგორ სარგებლობს კანური ზომა ანალური აზროვნებით


როგორ სარგებლობს კანური ზომა ანალური აზროვნებით

კანის ვექტორიანმა ბიზნესმენებმა, კარგად გაიაზრეს სიძველეებისადმი ანალების დამოკიდებულება, ამიტომ ისეთ ქვეყნებში სადაც ანალური მენტალიტეტია, პროდუქციის რეკლამირება ხდება იმ კუთხით, რომ ამა თუ იმ პროდუქტის წარმოება უკვე დიდი ხანია მიმდინარეობს, ამიტომ ეს ფირმა სანდოა (ხშირად ნახავთ ასეთი ტიპის რეკლამას: შეიძინეთ ჩვენი პროდუქცია, ჩვენი ფირმა უკვე 100 წელია თქვენს სამსახურში დგას). ნებისმიერი ანალის ვექტორიანი, რომელიც ხედავს წარწერას, რომ ეს კომპანია დაარსებულია ათას რვაას რაღაც წელს და საკმაოდ დიდი ხანია რაც არსებობს, ჩათვლის რომ მათი ნდობა შეიძლება. როდესაც ანალის ვექტორიანი ყიდულობს ლუდს, რომელსაც აწერია: ,,დაარსებულია 1729 წელს“, ის ფიქრობს რომ ამ ლუდს მისი წინაპრების სვამდნენ, ამიტომ კარგია და თვითონაც ამ ლუდს დალევს, რადგან თუ ძველი დროიდან არსებობს, ნამდვილი ტექნოლოგია მხოლოდ მათ იციან. კანის ვექტორიანებს სიძველე საერთოდ არ აინტერესებთ, მთავარია პროდუქციაზე ფასდაკლება იყოს, რაში აინტერესებს 300 წელია არსებობთ თუ მხოლოდ 3 წელი, თქვენ ფასს თუ არ დაუკლებთ, იმასთან იყიდის ვისთანაც იაფია. ანალებისთვის კი ხარისხი და ავტორიტეტი ყოველთვის ფულზე მნიშვნელოვანია. კანის ვექტორიანებისთვის ერთადერთი ავტორიტეტი ფულია.

  • განსხვავება კანური და ურეთრალური ფსიქოტიპის ბავშვებს შორის

  • კანის ვექტორის გარეგნული იერსახე

  • კანის ვექტორი - განვითარება

  • ომის და მშვიდობის მდგომარეობები კან-ორალურ ფსიქოტიპში

  • კანის ვექტორის რანჟირება და ოჯახური ურთიერთობები

  • როგორ ურთიერთობს საპირისპირო სქესთან კანის ვექტორიანი მამრი

  • კანის ვექტორი - ფორმულის მოქმედება პრაქტიკაში

  • სტოკჰოლმის სინდრომი – მსხვერპლის ცნობიერების პარადოქსები