პასუხი კითხვაზე ონანიზმის შესახებ


პასუხი კითხვაზე ონანიზმის შესახებ

მოგესალმებით. არც ისე დიდი ხნის წინ, ჩვენმა სტუმარმა, ფორუმზე დაგვისვა კითხვა: რატომ ონანირებენ ადამიანები? მაშ ასე, სპეციალურად მისთვის, სისტემური განმარტება და ლექცია, კითხვაზე „თუ რატომ ონანირებენ ადამიანები?“.

პასუხი: ჩვენ, ვცხოვრობთ გარკვეულ გარემოში, გარემოცულნი ვართ უამრავი მოვლენით, სხვა ადამიანებით, ვცხოვრობთ რომელიღაც ქვეყანაში, ვემორჩილებთ მის კანონებს, ვჯდებით რომელიღაც კულტურის ჩარჩოებში, ვცხოვრობთ სახლში, გვყავს მეზობლები, დედა, მამა, ბებია, ბაბუა, დაქალები, მეგობრები, ძმაკაცები, თანაკლასელები და ა.შ. რაც ჩვენს გარშემოა ეს არის ჩვენი გარემო, ლანდშაფტი სადაც ვცხოვრობთ. ასევე, გვაქვს ჩვენი „მე“, ის თუ როგორ შევიგრძნობთ საკუთარ თავს. ეს „მე“ გამოვლენილი გარე სამყაროში, ფიზიკურ სამყაროში, არის ჩვენი ფიზიკური სხეული და შემოსაზღვრულია კანით (ჩვენი საკუთარი კანით), რომელიც მიჯნავს ჩვენს შიდა და გარე სამყაროს. ეს ყველაზე მარტივი დონეა ჩვენი არსებობისათვის. ამ მარტივი მოდელით შეგვიძლია ვთქვათ, რომ რაც არ უნდა ემართებოდეს ადამიანს, თუნდაც ის ონანირებდეს, საკუთარ თავში მოიაზრებს ორ ძირითად ფაქტორს: 1. გარე ფაქტორები, შეიძლება ვთქვათ ობიექტური ჩვენთან მიმართებაში და 2. შინაგანი ფაქტორები, სიტყვასიტყვით სუბიექტური, რომელებიც დაკავშირებულია ჩვენივე, საკუთარ თავთან, ბუნებასთან, ჩვენს აზრებთან, ქმედებებთან და ა.შ. ზუსტად ამ მოდელზე დაყრდნობით გავცემთ პასუხს თქვენს კითხვას.

დავიწყოთ ობიექტური ფაქტორებიდან. ისინი ნაკლებად საინტერესოა, უფრო მარტივია იმიტომ, რომ მეეჭვება ისეთი რამ გითხრათ, რაც თქვენ თვითონ არ იცით. რა თქმა უნდა, გარე ფაქტორები ბევრია მრავალფეროვანი სამყაროდან გამომდინარე, მაგრამ მათგან გამოვარჩევთ ორ ძირითადს. ეს არის პირველი, ტოტალური, უფრო კონკრეტულად საყოველთაო ხელმსაწვდომობა შესაბამის საინფორმაციო მასალასთან. მე და თქვენ დღეს ისეთ სამყაროში ვცხოვრობთ, რომ როცა საკონდიტროში ჩავიდვარ, ვდგევარ დახლთან, ვხედავ იქ დევს ჩვეულებრივი პური, ეს ჩემთვის, ბუნებრივად, მოსალოდნელია. შემდეგ იქვე დევს ქალაქური ბატონი, ესეც ჩემთვის ასევე მოსალოდნელია, მაგრამ ოდნავ მოშორებით, ახლოს სალაროსთან დევს ჟურნალების დასტა და ეს ჩემთვის მოულოდნელია იმიტომ, რომ მე ვიმყოფები საკონდიტროში. იქ რომ დევს ჟურნალების შეკვრა, მაგალითად, „ფლეიბოი“ და ყველა გარეკანიდან, ყველა ფურცელსა და გვერდიდან მიყურებს მადისაღმძვრელი შიშველი ქალი. მე მოვედი საკონდიტროში პურის გამო და პარალელურად ბევრ რამეზე შეიძლება ვფიქრობდე, სამსახურზე, საქმეებზე და ა.შ. მაგრამ რაზეც არ უნდა ვიფიქრო, როცა ჩემი მზერა მიპყრობილია ამ ჟურნალების გარეკანებზე და ფოკუსირებულია ამ შშველ დეიდაზე, მე, რა თქმა უნდა, როგორც სხვა ყველა დანარჩენი მამაკაცი, აღარ ვფიქრობ სამსახურზე, საქმეებზე და ა.შ. რასაც მე ამ კონკრეტულ მომენტში ვფიქრობ ესაა, „ო..., ო..., ვასკა უყურე, შენ ასეთი გინახავს ოდესმე?! ჰა?“. აი ასე ვრეაგირებ. რატომ? იმიტომ რომ მამაკაცი ვარ. ხალხმა უკვე დიდიხანია შეამჩნია, რომ ნებისმიერი ცოცხალი არსება, ტარაკანი, ძაღლი, თქვენ წარმოიდგინეთ და მამაკაციც კი, რეაგირებს გარე სიგნალებზე, რომელიც მისი საცხოვრებელი გარემოდან მოდის. მამაკაცი კი რეაგირებს შიშველ ქალზე. იმიტომ არა, რომ ის ცუდია, ან მოღალატე, არც იმიტომ, რომ ის გარეწარია, არამედ იმიტომ, რომ ის ესეა მოწყობილი. ხარი რეაგირებს იმ ნაჭერზე, რასაც ცხვირწინ უფრიალებენ, ძაღლი დორბლებს ყრის როცა მის წინ ძეხვის ნაჭერია, აი მამაკაცი კი რეგირებს შიშველ ქალზე. ეშმაკმაც წაიღოს საკონდიტრო, ბოლოსდაბოლოს ჩვენ ვცხოვრობთ ვირტუალურ სამყაროში, ზუსტად ინტერნეტ სამყაროესკენ მიედინება უმეტესი „ასპექტი“. ურთიერთობა, ბიზნესი, ვაჭრობა, კავშირები, ნაცნობობა. ძალიან ბევრი რამე ხდება ინტერნეტის საშუალებით. რას ვხედავთ იმ ინტერნეტში მე და თქვენ? ჩვენ ვხედავთ შემდეგს, როცა მე შევდივარ ინტერნეტში, მაგალითად, სოციალურ ქსელ „კონტაქტში“ ჩემს პირად გვერდზე, სადღაც მარცხნივ ქვევითა მზარეს, ძალიან ხშირად, ყოველ პირველ-მეორეზე, ვხედავ დეიდას არც ისე დიდ ფოტოსდა რას აკეტებს ის იქ? მე მას ვხედავ პირველად, როგორც ის მე, მაგრამ ეს გარემოება მას ხელს არ უშლის მთხოვოს ცოლად წაყვანა. შეიძლება ზოგჯერ ჩაცმულია, ნახევრად ჩაცმული, ამას არ აქვს მნიშვნელობა. ყველაზე მთავარი კი ის არის, რომ ყოველთვის სასიამოვნოდ გამოიყურება, და რაც კიდევ საინტერესოა, ყოველდღე, როცა მე მას ვხედავ ყოველ ჯერზე ის ახალია, სხვადასხვა. ძალიან დიდი ხანი ვფიქრობდი, რომ საქმე ჩემში იყო. ვიფიქრე, რომ ყველაზე სასურველი სასიძო ვიყავი და დაკვირვების შემდეგ აღმოვაჩინე, რომ სოც.ქსელს „კონტაქტში“ უნდოდა ფულის გაკეთება და არეკლამებდა. რეკლამამ კი უნდა მოიცვას რაც შეიძლება დიდი აუდიტორია და უკვე გასაგებია, რომ სხვა სახის რეკლამა, ავეჯის, ველოსიპედების და ა.შ. ნაკლებად მოთხოვნადია ხალხის მიერ, ვიდრე რეკლამა რომელზეც გამოსახულია შიშველი დეიდა. ყოველ შემთხვევაში მისი ნახვების უმეტესობა მამრობითი სქესისაა. იმაზე აღარ ვსაუბრობ რომ ყოველ პირველ-მეორე საიტზე, შეიძლება ნახოთ ტერაბაიტი მოცულობის პორნოგრაფიული მასალის შემცველობით, რომელიც ხელმისაწვდომია ჩვენი ქვეყნის ყოვეელი მოქალაქისათვის, ნებისმიერი ასაკის მქონე ადამიანისათვის, საბავშვო ბაღის ბავშვისთვისაც კი. ნებისმიერ პატარა ბავშვს შეუძლია დედ-მამასთან მიირბინოს და უთხრას: „დღეს პეტიამ ისეთი რამე მანახა, ისეთი რამე, რომ მე თქვენს შესახებ უკვე ყველაფერი ვიცი. დედა და მამა, ყველაფერი ვიცი თქვენს შესახებ, ყველაფერი (თან თვალებს უჭყეტავს)“. დღეს ეს ყველაფერი უკვე ნორმალურია. პირველი და მთავარი მიზეზი ეს არის ხელმისაწვდომობა. ხელმისაწვდომობა იმ მასალის თუ ინფორმაციის რაც ჩვენ, მამაკაცებს გვასტიმულირებს. ეხლა მეორე მიზეზი, ესეც ობიექტური, რომელიც კავშირშია გარე სამყაროსთან. ის მდგომარეობს იმაში, რომ ის კულტურა რაშიც ჩვენ ვცხოვრობთ, ყველა ხალხს აქვს რაღაც სახის კულტურა, წესები, მენტალური დაშენებები, მისაღები და მიუღებელი. ჩვენთან და არა მხოლოდ ჩვენთან, სექსულურობა ითვლება „ძერსკობად“, მაგარია ფიქრობდე სექსზე, ბევრი იმასაც კი ფიქრობს, რომ ქუჩის ყოველ კუთხეში დაკავდე სექსით, ეს მაგარია. მაგარია ასევე იმის დემონსტრირება თუ როგორი სექსუალური მამრი ხარ, ასევე მაგარია შეგეძლოს მუდმივი მზადყოფნა სექსისთვის, ხელის დაწკაპუნებაზე. სექსუალური ქალური ფეხები, სილიკონის მკერდი, გამობერილი ტუჩები, ეს ყველაფერი აღაგზნებს ფანტაზიებს იმდენად, რომ ონანირებით ხელებს იტყავებენ. მაშ ასე, ორი ძირითადი ფაქტორი გარე სამყაროსი ეს არის ხელმისაწვდომობა და სტიმული. რაღაც დონეზე ერთმანეთსაც კი კვეთენ.

ახლა განვიხილოთ სუბიექტორი ფაქტორები. როცა ვსაუბრობთ სუბიექტურობაზე, ყოველთვის საჭიროა დავიწყოთ, რომელ საკითხსაც არ უნდა ვეხებოდეთ, თუ ის ეხება ადამინებს და ჩვენს ვსაუბრობთ მის სუბექტურ მხარეზე, მაშინ უპირველეს ყოვლისა რაც უნდა ვთქვათ ის არის, რომ ადამიანები განსხვავდებიან ერთმანეთისაგან. ყველა კაცი კაცია, მაგრამ თითოეულ მათგანს განსხვავებული სექსუალურობა აქვს. სისტემურად ჩვენ უკვე ვიცით, რომ მამაკაცების ოთხი ძირითადი სექსუალურობაა. აბსოლუტურად განსხვავებულნიარიან ერთანეთისგან და არსად არ კვეთენ ერთმანეთს, არცერთ სურვილში, არცერთ აზრში, საკუთარი თავის არცერთ გამოვლინებაში. თუ ჩვენ ვსაუბრობთ ამ ოთხ ტიპზე, მაშინ ჩვენ პასუხთან კავშირში, კერძოდ, ონანიზმთან დაკავშირებით, აქედან სამმა შეიძლება მიმართოს ონანიზმს ხშირად ან იშვითად, ხანდახან მუდმივადაც კი. მოკლედ, ამ სამ ტიპზე, რომლებისთვისაც მისაღებია ონანიზმი ან მასტურბაცია, პირველი ტიპი ეს არის კანის ვექტორიანი მამაკაცი. რა განსაკუთრებულობა აქვს კანის ვექტორიანებს. თუ საკუთარ სხეულს შეხედავთ, მისი ზედაპირის უმეტესი ნაწილი დაფარულია კანით, და ის ნაწილები რომლებიც კანით არ არის დაფარული მათაც აქვთ ზედაპირი, განსხვავებული ზედაპირი ანუ მისეული კანი. თუ ჩვენ ვსაუბრობთ ჩვეულებრივ კანზე სხეულზე, თუ რა ფუნქციას ასრულებს ის, რა მნშვნელობა აქვს მას. ის მნიშვნელობა აქვს, რომ მთელი ჩვენი ცხოვრების მანძილზე, პირველი წამიდან ბოლო წამამდე ჩვენ ვეხებით რაღაც საგნებს, ჩვენ ვურთიერთქმედებთ გარემოსთან, მუდმივად რაღაცას ვიღებთ ხელში, ვეხებით, გვიჭირავს, და თითოეულ საგანს განსხვავებული ზედაპირი აქვს. ეს შეიძლება იყოს ჩაქუჩი, უთო, ნაზი პომიდორი, ქათმის კვერცხი, რაიმე ფუმფულა საგანი, ეს შეიძლება იყოს ორმოცდაათ კილოგრამიანი ,,შტანგა” და ნებისმიერი რამ. ჩვენი კანი ერთნაირი მზადყოფნით პულობს და ურთიერთქმედებს, ადაპტირდება ნებისმიერ ლანდშაპტთან. ამაშია მისი ფუნქცია, როგორც სხეულის ზედაპირისა, თუ ეს არ არის ცეცხლი ან ვულკანის ლავა, მაშინ ყველაფერი წესრიგშია. მილიონობთ განსხვავებული ზედაპირის საგნები ადაპტირდებიან გარემოსთან. კიდევ უფრო მეტიც, ნებისმიერ ორგანოს, თუ ჩვენ მას მისი დანიშნულებისამებრ ვიყენებთ, მაგალითისთვის, თუ მუდმივად ვწევართ ლოგინში, არ ვმოძრაობთ, არ ვავსებთ კანს ამ ახალი შეგრძნებებით, ახალი შეხებებით, მაშინ ის კარგავს თავის ფუნქციას. ცუდად არის, ავადმყოფობს, როგორც ნებისმერი სხვა ორგანო. თუ ფეხებით არ ვივლით ისინი გადაეჩვევიან სიარულს. ზუსტად იგივე შემთხვევაა კანთან მიმართებაშიც. მაშ ასე, კანის ვექტორიანი ადამიანები, ვუბრუნდებით მის არსს, საერთოდ რატომ გვჭირდებიან ისინი. გვჭირდებიან იმიტომ, რომ ჩვენ ჯგუფიც მოძრაობს რაღაც მიმართულებით. ჩვენ გვყავს ასევე სპეციალური დამიანები, ანალის ვექტორიანები, რომლებიც ფიქრობენ, რომ ჩვენი ჯგუფი სადღაც კი არ მიდის, არამედ „მიექანება“ ცუდი გაგებით. არის მსგავსი აზრი, მაგრამ ახლა სულ სხვა რამაა მნიშვნელოვანი. შეიძლება ჯგუფი სადღაც“მიექანება“, მაგრამ ის მუდმივად იცვლება, მასში მუდმივად მიდის ცვალებადობის პროცესი, როგორც ჯგუფში - ისე ლანდშაპტში. იცვლება პოლიტიკური რუკა, იცვლება კანონები, ტექნოლოგია და რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, იცვლებიან ადამიანები ჩვენს გარშემო. ე.ი. ის ფსიქიკური სივრცესადაც ჩვენ ვიმყოფებით, იცვლება. ეს ცვლილებები კიმუდმივად მზარდია. ჩვენი საზოგადოების გადასარჩენად აუცილებელია მას ყავდეს კანის ვექტორიანი ადამიანთა ჯგუფი, რომლებიც შეასრულებენ საკუთარ ფუნქციას იმიტომ, რომ ჩვენი საზოგადოება ერთ მთელში აღებული არის ცოცხალი ორგანიზმი და ადამიანები მისი უჯრედები არიან. როგორც ადამიანს აქვს კანი და ის ეხმარება მას ადაპტაციაში, ისესაზოგადოებას ჭირდება მსგავსი ჯგუფი, რომელიც დაეხმარება მთლიან ჯგუფს გარემოსთან ადაპტაციაში. ზუსტად იგივე პრინციპი მოქმედებს, თუ ერთ ჯგუფში მოვიაზრებთ მთლიან კაცნობირობას, მასაც სჭირდება კანის ვექტორიანები, რომლებიც ჯგუფს დაეხმარება შეაგუოს გარემოს ცვლილებებთან. კანის ვექტორიანები არ ინთებიან ვნებით და არ იფერფლებიან მოზღვავებული სასიყვარულო ემოციებითა თუ შეგრძნებებით. ის გავს სანთელს, რომელიც მალე ქრება. მას ჭირდება ბევრი პარტნიორი, რომელთანაც აინთება სანთელივით ხშირხშირად და ასევე მალე ჩაქრება. შეიძლება იყოს ულამაზო, ხანშიშესულიც, მაგრამ მას აუცილებლად სჭირდება ახალი პარტნიორი. დიდი ხნით ერთთან ყოფნა მასში სურვილს კლავს და მას უბრალოდ არ შეუძლია სხვანაირად მოქცევა. ერთთან იქნება ცოტახნით, აინთება, მალე ჩაქრება და ის უკვე ეძებს სხვას. მთავარია იყოს ახალი და როგორი იქნება ის უკვე მნიშვნელობა არ აქვს. მგონი თქვენ თავადაც კარგად მიხვდით, თუ რატომ ონანირებენ და მასტურბირებენ მსგავსი ტიპის მამაკაცები ანუ კანის ვექტორიანები. ისინი უკმარისობის კონპენსირებას აკეთებენ. იმიტომ არა, რომ ისინი ცუდებია რიან, უბრალოდ მსგავსი ფსიქიკით, მონოგამიური ფსიქიკით, სხვანაირად შეუძლებელია. ამიტომაც არის რომ ის ქორწინებაში არაკომფორტულად არის, მისთვის მოსაწყენია. მას არ აქვს ის ნაპეწკალი რაც მას სჭირდება. თუ ათი წელი ერთი და იმავე გარემოშია, იღვიძებს ერთი და იმავე პოზაში და ეუბნებიან, რომ ვასკა, ჩაი მოიტანე. ამიტომ, ჩვენ კანის ვექტორიანები ვეწევით ონანიზმს. შეიძლება ამით გადავარჩინოთ ქორწინება. ერთხელ ცოლთან, მეორე ჯერზე სხვა ქალბატონთან მეხუთე გვერდიდან, მესამე ჯერზე ოცდამეხუთე გვერდიდან რომ მიყურებს, იმ ქალბატონთან და შემდეგ ისევ ცოლთან. ეს ნორმალურია, არ ვღალატობთ და ამით ვუფრთხლდებით ქოწინებას. დავდივართ მარჯვნივ და მარცხნივ. ასევე ვითვალისწინებთ ექიმის რჩვეებს განსაკუთრებით მაშინ როცა სიტყვა „რეგულარული“ ჟღერს. ჩვენს ვართ დისციპლინირებულნი, ვვარჯიშობთ რეგულარულად, სექსიც რეგულარულად გვაქვს ჯანმრთელობისთვის. თუ არ გვყავს მუდმივად პარტნიორი და რეგულარულობა ირღვევა მაშინ როგორ გადავრჩეთ? რა თქმა უნდა საპირფარეშოში. როგორ ვაკეთებთ ამას კანის ვექტორიანები. თქვენ, ვერც კი დაიჯერებთ, მაგრამ სისტემური ფსიქონალაზის მიხედვით, შეგვიძლია არ ვადევნოთ თვალი ამ ყველაფერს, უბრალოდ შეგვიძლია ვიცოდეთ თუ როგორ აკეთებენ ისინი ამ ყველაფერს. კანის ვექტორიანები ადვილად, მარტივად აღიგზნებიანდა ასევე მარტივად „ქრებიან“. ჩვენ არ ვართ სექსუალური გიგანტები ზომაში და არც სექსუალური აქტის ხანგრძლივობის მიხედვით. თუ ავიღებთ კანის ვექტორიანის დღიურს, რომელში იმ გოგოების რაოდებას იწერენ, რომლებთანაც სექსი ჰქონდათ და ავიღებთ ბოლო ათს, მაშინ ხანგრძლივობის მიხედვით ერთად შეკრებილი, ანალის ვექტორიანი მამრისთვის ერთ ნორმალურ სექსულურ აქტს უდრის, რომელიც გვიან „იქოქება“ და ასევე გვიან ჩერდება. ჩვენ, კანის ვექტორიანებს ძალიან მგრძნობიარე პენისი გვაქვს. საერთოდ ძალიან მგრძნობიარეები ვართ და შესაბამისად კანიც მგრძნობიარე გვაქვს, ხოლო ქვევით პენისი უკიდურესად მგრძნობიარე. თითებიც თხელი და ნაზი გვაქვს. ჩვენ გვაქვს რითმის განსაკუთრებული შეგრძნება და ასევე ვონანირებთ ძალიან რითმულად. ხანდახან კი ისეთ მდგომარეობამდე მივდივართ, როგორც სარეცხი მანქანა, როცა ის გაწურვის რეჟიმზე გადადის. აი ზუსტად ასე, რიტმულად სა სწრაფ ტემპში ვონანირებთ კანის ვექტორიანები. ეხლა უკვე გასაგებია, როცა პროცესში ვართ აუცილებლად ვფიქრობთ და ეს ფიქრი მიმართულია ახალ სურათზე, ამ შემთხვევაში ახალ მდედრზე წარმოსახვაში.

შემდეგი ტიპის მამრი ეს არის ანალის ვექტორიანი, რომლის სექსუალურობა საერთოდ განსხვავდება კანის ვექტორიანისაგან. მათ საერთო არაფერი აქვთ. ისინი არ დარბიან სხვადასხვასთან, მათ შემთხვევაში ყველაფერი განსხვავებულადაა. ისინი არიან მონოგამიურები, ძალიან სერიოზულები, რომლებსაც საერთოდ არ აქვთ იუმორის გრძნობა. ყველაზე მთავარი ის არის, რომ ისინი ბუნებრივად მონოგამი მამრები არიან. უბრალოდ არ გააჩნიათ სურვილი ქონდეთ სექსი რამოდენიმე მდედრთან. აქ პირიქითაა. მას თავსმოხვეული გარემო კი არ აღაგზნებს, როგორც კანის ვექტორიანს ჟურნალების თუ რეკლამების შემთხვევაში, არამედ სტრესში აგდებს. მისი ფუძეც განსხვავებულია და ის მდგომარეობს წარსულ დროში. ყველაფერს ვიღებთ გარემოსგან, ვამუშავებთ, საუკეთესოს და საჭიროს ვიტოვებთ საკუთარი თავისთვის და დანარჩენს „ვინელებთ“, როგორც ამას აკეთებს კუჭ-ნაწლავი. აუთვისებელს და უავრგისს ვიტოვეთ უკან. ზუსტად ეს ფუნქცია აქვს ანალურ ვექტორს საზოგადოებაში. ეს ადამიანები პასუხისმგებელნი არიან ინფორმაციის გადაცემაზე დროში. იღებენ ინფორმაციასა და საუკუნოვან გამოცდილებას, ითვისენებენ დეტალურად, უკეთებენ სისტემატიზირებას ძალიან აკურატულად და შემდეგ გადასცემენ მომდევნო თაობას. რაც იყო წარსულში ყველაფერს აგოვებენ და გადასცემენ. მათი ფუძე ეს არის წარსული. ამიტომ მათთვის ძალიან მნიშვნელოვანია პირველი გამოცდილება. თუ პირველი ქალი, რომლის მიმართაც გაუჩნდათ ლტოლვა, უბრალოდ ლტოლვა და არა სიყვარული, არ გამოჩნდა, ვერ რელიზდება საკუთარ სურვილში, მაშინ ეწყება სხვადასხვა სახის გამოვლინებები. ანალის ვექტორიანი ონანირებს არა იმიტომ, რომ სიახლე უნდა ან ბევრი მდედრი, არამედ იმიტომ, არ არსებობს ქალი, რომელთანაც რეალიზდება სექსუალურად. არსებობს კიდევ მეორე მიზეზი, როცა ისინი შედიან გარდატეხის ასაკში, ონანირების ასაკში, ისინი ვეღარ გამოდიან ამ მდგომარეობიდან, რადგან არ არიან დისციპლინირებულები. დისციპლინა ეს კანის ვექტორიანის თვისებაა. კანი საზღვრავს, მაგრამ ანალის ვექტორიანს არ შეუძლია შემოსაზღვრა. როცა სერიოზული, ანალის ვექტორიანი მამრი ონანირებს, განსაკუთრებით მაშინ როცა ის ცოლიანია გრძნობს დისკომფორტს და შეიძლება ღალატადაც ჩათვალოს საკუთარი ქმედება, მაშინაც კი თუ ის იმ კონკრეტულ მომენტში მთელი სერიოზულობით ფიქრობს საკუთარ ცოლზე. მაგალითად, თუ ის ოთხი კვირით წავიდა მივლინებაში, იქიდან გამოდინარე რომ ძალიან დიდი ლიბიდო აქვს, სექსი სურვილი აქვს და გვერდით კი არ ყავს ცოლი, ერთის მხრივ უჩნდება სურვილი, მეორეს მხრივ კი საკუთარ თავს უკრძალავს სხვა ქალს, ამიტომაც მიმართავს ონანიზმს. შემდეგ კი აწუხებს დანაშაულის გრძნობა. შეიძლება დიდად არა, მაგრამ მაინც დამნაშავედ გრძნობს თავს. გაეცანით მთლიანად ანალური ვექტორის დახასიათებას, სადაც განხულულია მისი სხვადასხვა მდგომარეობები. გასაგებია, რომ ისინი ძალიან სერიოზულები არიან, როგორც უკვე ვთქვი, შესაბამისად ონანირებენ სერიოზულად და დაბღვერილი სახით. თუ კანის ვექტორიანს აქვს რითმის გრძნობა (სხვათაშორის კანები არაჩვეულებრივი დრამერები არიან), ანალის ვექტორიანს საერთოდ არ აქვს რითმის შეგრძნება, მოუქნელი და ძალიან ნელები არიან. მათი აზრით არაფერის დაჩქარება არ შეიძლება და ეს მავნებელია. ჩვენც გვაქვს გამოთქმა, „მოჩქარეს მოუგვიანდესო“, ეს ზუსტად მათი გამოთქმაა. ონანირებენ სერიოზულად, დინჯად და შეიძლება ითქვას, ხარისხიანადაც. ნელი, დინჯი და გასაგები მოძრაობებით. არ აქვთ განსაკუთრებულად მგრძნობიარე პენისი, ხელებიც ძალიან უხეში აქვთ, მაგრამ ოქროსი. შესანიშნავად შეუძლიათ ეჭიროთ სამედიცინო იარაღები, როგორიცაა (სკალპელი ) ან სხვა ინსტრუმენტი, მაგრამ არავითარ შემთხვევაში პენისი. კანს აქვს ძალიან ნაზი და მოქნილი თითები, ყველაფერი გასაგებია. ანალის ვექტორიანთან კი ყველაფერი გაცილებით მარტივია. მას ერექციაც „დიდი“ აქვს და ლიბიდოდან გამომდინარე წელიწადში ხუთასჯერაც შეუძლია დაკავდეს ამ „მომხიბვლელი“ საქმიანობით, მაგრამ რა კი ის მონოგამია ის დაიწყებს ონანირებას ერთი და იმავე ფოტოზე. სხვა ფოტო მისთვის მიუღებელია, როგორც სხვა ქალი. სხვა ფოტოც კი მისთვის ღალატის ტოლფასია. ერთი და იგივე ფოტო, იგივე პოზა, იგივე ადგილი, იმავე ხელით, თუ მარჯვენათი დაიწყო ცხოვრების ბოლომდე მარჯვენა ხელით „ისიყვარულებს“, შეიძლება ხელის მოძრაობის რაოდენობაც კი ერთი და იგივე იყოს. თუ პორნოგრაფიულ მასალას ეცნობით და ხართ მისი მომხმარებელი, მაშინ გეცოდინებათ რომ პორნოვარსკლავებს ყველას აქვს ასიმეტრიული პენისი. ანალებს რქასავით მოღუნული პენისი აქვთ და იქით გადახრილი, მთელი ხელითაც ონანირებენ. როცა ანალურ ვექტორიანებზე ვსაუბრობთ, აუცილებლად უნდა ითქვას ისიც, რომ მათ მიდრეკილება აქვთ გახდნენ ანანოფობები. უფრო ზუსტად ადამიანები, რომლებსაც ეშინიათ ონანირების შედეგის. თუ მას პროცეში დედა შეუსწრებს ყვირილითა და მუქარით, რომ არ შეიძლება ონანირება, რადგან იქ ყველაფერი გაუწითლდება და მოძვრება, ამან შეიძლება ასახვა ჰპოვოს მის უმოძრაო ფსიქიკაზე, რადგან გამოცდილება მისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. განსაკუთრებით პირველი. დედის ფაქტორი მის ცხოვრებაში უმნიშვნელოვანესია, ძალიან დიდ როლს თამაშობს და ის ყველაზე მეტად უყვარს. ამიტომ თუ დედა ეუბნება, რომ მოსძვრება, ან ხშირი ონანიზმით შემდეგ ქალთან უკვე აღარაფერი გამოუვა, უვითარდება შიში ფსიქიკაში და შემდეგ ამ ერთი შეხვედით უწყინარმა მუქარამ თუ ხუმრობამ, შეიძლება ცუდი გავლენა იქონიოს მის შემდგომ განვითარებაზე. მისთვის დედის სიტყვა გადამწყვეტი და მნიშვნელოვანია. შეიძლება მან იპოვოს მდედრი თუნდაც უკვე 45 წლის ასაკში, მაგრამ როცა საქმე-საქმეზე მიდგება, ერეგირებული პენისი უცებ დაუვარდეს და ეს დიდი დარტყმა იქნება მისთვის. ის მთელი 25 წელი ემზადება მდედრთან შესახვედრად და შეხვედრისას უკვე არაფერი შეუძლია, ამისთვის ,,მადლობა” დედას. ეს შემთხვევა კი წარმოუდგენელ ტრამვას აყენებს. პირველივე ჯერზე, ბავშვობაში აუხსნეს არასწორედ, შეაშინეს და დროთა განმავლობაში შიში გაიზარდა. სტრესმა კი გამოვლინება ჰპოვა პირველივე მდედრთან. რა შეიძლება კიდევ ითქვას ანალური ვექტორის მქონე ადამიანებზე. კანის ვექტორიანები აკვირდებიან ქალის ფეხებს, სხვა ვექტორიანებიც უყურებენ, მაგრამ ანალის ვექტორიანები უყურებენ ქალის საჯდომს, როგორ მოძრაობას ზევით-ქვევით, თვალს არ აცილებენ, მიაშტერდებიან. შეიძლება დაინახონ მადიანი, დიდი, კარგად ჩაფუმფულებული საჯდომიანი ქალი და დაგაწყვიტოს მისი ცოლად მოყვანა. ჩვენ განვიხილეთ ანალური ვექტორი, მაგრამ კიდევ ერთხელ შეგახსენებთ რომ მათ აქვთ ორმაგი სექსუალურობა. მათ აქვთ არადიფერენცირებული ლიბიდო და სწორედ ისინი მოიხმარენ უჩვეულო, უცნაურ პორნოგრაფიას. მაგალითად, როცა ასახულია თუ როგორ ისაქმებს ან შარდავს ვინმე, ჯგუფურ სექსსაც უყურებენ, მაგრამ ჰომოსექსუალებს ვერ იტანენ.

მესამე ფსიქოტიპი, რომელმაც შეიძლება ონანიზმს მიმართოს ეს არის ურეთრალური ვექტორი. როგორც თქვენ ხედავთ, თითოეულ ჯგუფს ყავს ისეთი ადამიანი, რომელსაც წინ მიყავს ჯგუფი. ყველა ერში, ყველა დროში, ნებისმერი წყობისა და დონის ჯგუფში. ორკესტრში ჰყავთ დირიჟორი, ჯარში - გენერალი, ქვეყანას -პრეზიდენტი, სამზარეულოშიც კი არსებობს მთავარი პოვარი. სწორად რანჟირებული ჯგუფი კი მიყავს ურეთრალური სექსუალურობის მქონე ინდივიდს, ანუ ურეთრალური ვექტორის მქონე ადამიანს. ის მხოლოდ იმიტომ არ არის მაგარი, რომ შეიძლება დიდი ზომის ქონდეს, ან თუნდაც იმიტომ, რომ საკუთარი თავი ძალიან უყვარს, მთელი მისი „სიმაგრის“ აზრი იმაში მდგომარეობს, რომ მისი ჯგუფის წევრებს აღიქვამს ზუსტად ჯგუფის წევრებად. არა ისე, რომ მათით ფული გააკეთოს, არამედ ზუსტად ისე, როგორც საკუთარი გუნდის წევრს, როგორც პოტენციალს მთლიანად ჯგუფის განვითარებისათვის. ამიტომაც ის აბსოლუტურად ტოლერანტული ადამიანია. ნებისმიერი მამრი მისთვის კონკურენტი არ არის, ბუნებრივად ასეთი აღქმა აქვს და ის არ კონკურირებს სხვა მამრებთან, ის უკვე დაიბადა ბელადად. ის დაბადებითაა ბელადი, პირველი და საკონკურენტო უბრალოდ არაფერი აქვს. ამიტომ ჯგუფის წევრი მისთვის არის უბრალოდადამიანი, რომელთან ერთადაც ის წავა მომავლისაკენ. როცა საქმე ეხება მდედრებს, ბელადი უბრალოდ აკმაყოფილებას მას. ამაში მდგომარეობს მისი პოლიგამიურობის არსი. ეს ძალიან სერიოზული მოვლენაა. ამას კავშირი არ აქვს კანურ სირბილთან წინ და უკან, არც ანალია, რომ ერთი ცოლი ყავდეს მთელი ცხოვრების მანძილზე. სხვათა შორის ანალები ხშირად წარმოიდგენენ ხოლმე რომ მათ ქალი წინააღმდეგობას უწევს, მიბმულები არიან სადმე თოკით ან ჯაჭვით და ძალადობრივად ეუფლებიან მას და ეს მათთვის ნორმალურია, თუ ქალი ყვირის და უძალიანდება, კიდევ უფრო მეტად ძალადობენ მასზე. ეს გარკვეული ეტაპია ანალის ფსიქიკის ფორმირებისათვის. ურეთრალური ვექტორის შემთხვევაში კი ყველაფერი სხვანაირადაა. ის ბუნებრივად მიილტვის ყველა მდედრისკენ. ყველას უნდა ბელადი, ბელადს კი - ყველა. ბუნებრივად ესეა მოწყობილი, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ყველას ეუფლება. მაშ ასე, იკითხავთ ბელადს რაღაში ჭირდება ონანირება. ურეთრალს ისეთი ნაყოფიერი სპერმა აქვს, მიწზე ორი წვეთის დაცემის შემთხვევაში შეიძლება რაღაც განაყოფიერდეს და იქიდანაც რაღაც ამოვიდეს. მცერანე მაგალითად, ვარდი ან პეოენბი. ეს ხუმრობით. ურეთრალური ვექტორი ძალიან იშვიათად მიმართავს ონანიზმს. პატარა ასაკში, თუ ის რაღაც მიზეზით ტრამვირებულია, არ შეუძლია გოგოსთან სექსუალური აქტი, ამ შემთხვევაში ის ონანირებს ყველაზე და ყველაფერზე. ტრავმის შემთხვევაში შეიძლება რეალურად არაფერი გამოუვიდეს, მაგრამ ეს არ იქნება დედისგან გამოწვეული შიშით, როგორც ანალური ვექტორის შემთხვევაშია, არამედ მაშინ როცა ის ვერ ახერხებს იყოს ბელადი და შეასრულოს თავისი ფუნქცია. მხოლოდ ამ შემთხვევაში ის იწყებს ონანირებას, მაგრამ ის ამასაც მთელი თავისი ვნებით აკეთებს, ყოველგვარი შეზღუდვის, სინდისისა და დანაშაულის გრძნობის გარეშე და ა.შ. ეს ბოლო შემთხვევაა, რისი გარკვევაც მინდოდა.

სამი ტიპი ოთხიდან, რომელიც ონანირებს ყველა სხვადასხვა მიზეზით, ესენია: კანი, ანალი და ურეთრალური ვექტორი. მეოთხე ტიპი ეს არის კუნთის ვექტორი. ისინი ონანირებით არ ნებივრდებიან თუ ბიძამ არ ასწავლა რა თქმა უნდა. მხოლოდ იმ შემთხვევაში იწყებენ ამ საქმიანობას, თუ ვინმემ ასწავლა. როგორც წესი სულ რვავექტორია, მაგალითად, ვიზუალური ვექტორისათვის სულაც არ არის საჭირო რამეს უყურებდეს, სურათს, პორნოგრაფიულ მასალას ცოლთან აქტის დაწყების წინ, როგორც ეს სჭირდება კანის ვექტორიანს აღგზნებისათვის. ორივეს სჭირდება ყურება, იმიტომ, რომ წარმოსახვის უნარი არ აქვთ. განა საერთოდ, რა თქმა უნდა შეუძლიათ მარტივი რაღაცეების წარმოდგენა, მაგრამ მე მხედველობაში მაქვს წარმოსახვა, როგორც ფანტაზია. წარმოიდგინოს ქალი, თუ როგორი სუნი ასდის, როგორ უმუშავებს მკერდს, როგორ ეფერება, რა ფერისაა, ეს ყველაფერი არ შეუძლიათ. ამისათვის უკვე საჭიროა გქონდეთ ვიზუალური ვექტორიანის ფანტაზია და წარმოსახვის უნარი. სწორედ ამიტომ, ვიზუალებს არ ჭირდებათ ყურება, მათ ისედაც შეუძლია ყველაფერი წარმოიდგინონ პორნოგრაფიული მასალის გარეშე. არის კიდევ რაღაც ნიუანსები, ორალური ვექტორის შემთხვევაში ონანიზმი იქნება ორჯერ უფრო ხშირად, სმენის ვექტორთან უფრო იშვიათად მაგრამ ძირითადად გამოვყოფდი ოთხ ტიპს და თუ ვისაუბრებთ უკვე ონანიზმზე, ამ შემთხვევაში კი სამს. ამით დამთავრდა სუბიექტურ ფაქტორებზე საუბარი, რომელიც დაკავშირებულია პირადად ჩვენთან, ჩვენს თვისებებსა თუ სხვა განსაკუთრებულობასთან. თუ თემას განვაზოგადებთ, მაშინ შეიძლება ითქვას, რომ ამ მეთოდით, ანუ ონანირებით, ადამიანი ივსებს უკმარისობის გრძნობას. არ ყავს ქალი, ან ყავს ისეთი როგორც არ მოსწონს, არ აქვს სექსი ისე ხშირად, როგორც ისურვებდა და ა.შ. გასაგებია, რომ ეხლა არ ვსაუბრობ მასტურბაციაზე გარდატეხის ასაკში, რადგან ეს ყველგანაა, ყველასთვის გასაგებია და აბსოლუტურად ნორმალური. საერთოდ ამ შემთხვევაშიც სასაუბროც არაფერია. მაგ ასაკში უბრალოდ ხდება ჰორმონალური აფეთქება ორგანიზმში. მე ვსაუბრობ ჩამოყალიბებულ და დიდ ასაკში როცა ონანირებენ. ან უბრალოდ არ ჰყავთ პარტნიორი, ან ეგ გამოწვეულია სტრესით. ეს შეიძლება იყოს სტესის მოხსნის საშუალება ასევე. არარეალიზებულობა პარტნიორულ ურთიერთობაში ერთი-ერთზე, ან ასევე რაღაც სხვა ლოკალური სტრესი. და ბოლოს ძალიან მნიშვნელოვანი, ბევრი კამათობს ონანიზმის დადებით თუ უარყოფით თვისებებსა თუ შედეგებზე, ბევრი შეიძლება წაიკითხო და მოისმინო ტელევიზორში ინტერნეტში, ზოგადად განხილვის თემაა. საერთო ჯამში ყველაფერი კარგია დოზირებულად. თუ თქვენ დღეში ხუთ ჭიქა წყალს სვამთ, თავს გრძნობთ არაჩვეულებრივად, თუ ხუთი დღე არცერთი ჭიქა წყალი არ დაგილევიათ თავს გრძნობთ მომაკვდავად ან თუ ორმოცდაათი ჭიქა წყალი დალიეთ ერთ ჯერზეასევე ცუდია. რადგან ნებისმიერ ბუნებრივ მოვლენაში არსებობს ოქროს შუალედი და მისგან გადაცდომა. რაც მთავარია, ონანიზმი არ უნდა ცვლიდეს სექსს. თუ გყავთ პარტნიორი უკეთესია მასთან დაკავდეთ სექსით. რაც ყველაზე ცუდია და მავნებელია, ეს არის სულიერი ონანიზმი, რომლისაც შეიძლება გეშინოდეთ და მასთან ბრძოლა აუცილებელია. სულიერი ონანიზმი ეს არის როცა ადამიანი ცხოვრობსდა არ იცის საკუთარი ბუნება, სურვილები, ბუნებრივი მოთხოვნილებები, არ იცის საკუთარი სექსუალურობა ანუ აუცილებელი, დასაკმაყოფილებელი სურვილი კანონზომიერი მეთოდით, ბუნებრივად. შეიძლება ადამიანს რაღაც უნდოდეს, მაგრამ ეს მისი სურვილი არ იყოს. უბრალოდ სხვის სურვილს აკოპირებდეს, ბაძავდეს, არ ცხოვრობდეს საკუთარი სუვილებითა და აზრებით, იტანჯება, ვერ იგებს საერთოდ ეს ყველაფერი რა საჭიროა და ა.შ. აი ეს არის ნამდვილი სულიერი ონანიზმი იცხოვრო ასეთი ცხოვრებით. ზუსტად ეს არის მიზეზი, როცა ადამიანი მიდის ამ ცხოვრებიდან შურით, დაჭიმული, გაბრაზებული და უკმაყოფილო, რომ ვერ დაიკმაყოფილდა, რაღაც არ იყიდა, სადღაც არ წავიდა, რაღაც არ მოსინჯა და ა.შ. და ეს არის ზუსტად ის მოვლენა, რომელის წინააღმდეგაც არის მიმართული ჩვენი საიტი. ამიტომ, შემოგვიარეთ უფრო ხშირად სასაუბროდ, დასვით ნებისმიერი კითხვა შეზღუდვის გარეშე, იმსჯელეთ ნებისმიერ თემაზე, ჩამოყალიბდით და არასოდეს დაკავდეთ სულიერი ონანიზმით. ყველაფერს საუკეთესოს გისურვებთ.

წყარო: 

სტატია თარგმნილია ვექტორული ფსიქოლოგიის ქართული ჯგუფის მიერ.


მსგავსი სტატიები

  • ასაკი (ნაწილი პირველი)

  • აბსტრაქტული სექსი – სამურაებიდან ანიმემდე. – სმენის ფარული ვიბრაციები.

  • ყოფნა – არ ყოფნა. ნიჭის მარცვალი

  • დიაგნოსტიკა (ტემპერამენტი)

  • ომის და მშვიდობის მდგომარეობები კომბინირებულ ფსიქოტიპებში

  • დიალექტიკური მეთოდი სვფ-პრაქტიკაში

  • საიდან ჩნდება სურვილი ვუსმინოთ მუსიკას?

  • ზიგმუნდ ფროიდი - ხასიათი და ანალური ეროტიკა